Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?
Kliknij tu po więcej szczegółów o Kraków agencja reklamowa
Działania marketingowe winny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na stworzenie i utrzymanie własnych wydziałów ds. reklamy, tymczasem mniejsze biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, na ogół korzystają ze pomocy agencji marketingowych.
Co warto zlecić agencji reklamowej?
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami wykorzystywanymi w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami świetnie orientującymi się zarówno w sferze kampanii marketingowych w internecie (social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio użyte w trakcie projektowania materiałów reklamowych – kalendarzy, ulotek, billboardów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa napisze też interesujące, unikatowe wpisy na stronę internetową zamawiającego, jak również opracuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez modne portale, jak np. Instagram, Facebook i Twitter.
Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest głównie do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie jest to jednak, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, sympozjów lub targów wymagających przeważnie skrupulatnego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę zżytej ze sobą oraz kompetentnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu kursów albo organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają setki agencji marketingowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na zlecenie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]