Zamów audyt sklepu internetowego na seo4.net.
Zgodnie z internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza ewaluację spółki, firmy bądź przedsiębiorstwa pod kątem różnych obszarów, m.in organizacyjnych i finansowych, a także ocenę perspektyw rozwoju. Czym, biorąc zacytowaną definicję pod uwagę, jest zatem audyt SEO? Jest to gruntowna analiza strony internetowej, sprawdzająca przeróżne jej elementy, jak tytuły i opisy meta, kod strony, strukturę nagłówków, szybkość ładowania się witryny i wiele innych aspektów. Nie licząc samego zestawienia uchybień oraz błędów, w rzetelnym audycie SEO powinny znaleźć się też wskazówki odnośnie rozwiązania wykrytych problemów.
Audyt SEO sprawdza witrynę internetową pod kątem zawartości strony, dostępności, zgodności ze standardami W3C, jak również bezbłędności kodu. Oprócz tego sprawdzane jest także, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek. Krótko mówiąc, audyt SEO zleca się agencji, by odnalazła ona wszelkie nieprawidłowości na stronie oraz – co kluczowe – zaleciła rozwiązania, które umożliwią ich naprawę.
Sygnały, iż czas zamówić audyt SEO
W sieci można znaleźć masa stron i narzędzi, przy użyciu których można prędko i za darmo wykonać audyt SEO strony www. Atuty tej opcji? Cena i szybkość. Wady? Co niemiara. Darmowe narzędzia czy też dema z ograniczaną funkcjonalnością, są bardzo niedoskonałe. Jeżeli już odkryją pewne błędy na stronie, to prawdopodobnie nie wszystkie. Mnóstwo błędów (przykładowo w kodzie) zauważyć można tylko podczas analizy dokonanej nie przez oprogramowanie, a przez człowieka.
Na audyt SEO realizowany przez agencję czeka się na ogół od tygodnia do blisko 30 dni. Okres na przekazanie dokumentu powinien zostać określony w umowie podpisanej z firmą, która podjęła się jego zrealizowania. Audyt płatny pozwoli wykryć wszystkie newralgiczne błędy kryjące się na stronie. Jeżeli strona była utworzona na darmowym szablonie bądź na platformie pokroju Magento czy Shoper, to błędów do poprawy może być dużo. Gdy witryna wolno się ładuje, a na najistotniejsze dla klienta słowa kluczowe wyświetla się daleko poza pierwszą setką wyników wyszukiwania, to także są to oznaki, że zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu będzie odpowiednim rozwiązaniem.
Audyt SEO – co pokaże, jeśli będzie zrealizowany sumiennie
Rzetelnie wykonany audyt SEO może wykryć wiele błędów strony, m.in:
- brak czy też niewłaściwe połączenie z narzędziami Google (np. Google Search Console),
- powody niskiej widoczności strony na frazy kluczowe,
- faktyczna liczba zaindeksowanych podstron,
- problemy z dostępnością witryny dla robotów,
- jakość kodu witryny,
- poprawność w strukturze nagłówków,
- niska jakość treści na stronie,
- brak tłumaczeń wersji językowych strony,
- brak tytułów i opisów meta,
- błędy w wersji mobilnej strony, takie jak zbyt wolne ładowanie się jakiś elementów,
- brak lub nieuzupełniona wizytówka Google Moja Firma,
- niska prędkość ładowania się strony w wersji na urządzenia mobilne oraz na komputer
.
Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]