Marketing, promocja, reklama Tematyka witryn internetowych Usługi

Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Istotne informacje o tym, jak wybrać firmę SEO. Przekonaj się!

Gdy posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd znaczna grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić dobrą agencję SEO? Należy wsłuchać się w sugestie profesjonalistów.

Jak znaleźć rzetelną agencję SEO? Google opublikowało o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozkwita praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania innych opcji, jak np. Rambler, DuckDuckGo bądź Bing, w dalszym ciągu liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie pozyskać widoczność w internecie, musi pracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie występuje mocna konkurencja, na ogół jest to niemożliwe bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i przygotowało krótki instruktaż, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Podstawowe cechy solidnej agencji SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak poznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony i comiesięczne raportowanie,
  • umiejętność szacowania budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia zakładanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje także, że dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą widoczne efekty najczęściej po kilku miesiącach działań.