Pozycjonowanie to różnorodne działania, które mają na celu zwiększenie obecności stron w organicznych (to znaczy w bezpłatnych) wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Kolejnym atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności marki, produktu bądź usługi.
Algorytm Google wartościuje wszystkie strony www pod kątem około dwustu przeróżnych czynników. Efekt tej ewaluacji determinuje to, na której pozycji strona bądź jej podstrona pokaże się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za kluczowe czynniki rankingowe zawodowcy do spraw SEO uważają między innymi linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), jakość treści, jak również PageSpeed.
Wpisując w przeglądarkę Google jakąś frazę, internauta dostaje wykaz stron, których zawartość została uznana za najlepszą odpowiedź na wpisane hasło. Które strony wyświetlają się w wynikach najwyżej? Na pewno te, których treść jest starannie nasycona poprawnymi słowami kluczowymi. a przy tym niepowtarzalna. Na pozycje wpływ ma też szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na komputer, ale i mobile), poprawnie zoptymalizowany kod HTML, jak również jakość stron internetowych kierujących odnośniki do naszej witryny.
Pozycjonowanie sklepów i stron www – zleć je zawodowcom z agencji SEO
Google systematycznie poprawia algorytm, z tej przyczyny zaleca się zlecić pozycjonowanie sklepów oraz stron www specjalistom. Dobrym wyborem jest agencja SEO, która posiada długoletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale także programowania i prowadzenia kampanii Google Ads. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również zwiększą dochód firmy.
Pozycjonowanie stron i sklepów www – usługa na miarę współczesności
Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta adresowana do administratorów stron internetowych, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż produktów bądź usług firmy. Prowadząc jakikolwiek biznes niewyobrażalne jest współcześnie nie założyć własnej strony firmowej albo ją uruchomić, ale nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznesowi rywale nie próżnują w staraniach o dotarcie do kolejnych klientów. Według badań w przybliżeniu 97% klientów sprawdza online informacje o lokalnych usługach, co jasno pokazuje do jak rozległej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu lub strony w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce znacząco zwiększa szansę, że konsument skorzysta z naszej oferty.
Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]